Storms river - Reisverslag uit Stormsrivier, Zuid-Afrika van Pascale Vianen - WaarBenJij.nu Storms river - Reisverslag uit Stormsrivier, Zuid-Afrika van Pascale Vianen - WaarBenJij.nu

Storms river

Door: Pascale en John

Blijf op de hoogte en volg Pascale

22 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Stormsrivier

Gisteren na een heerlijk ritje van ‘maar’ 2 uur aangekomen in Storms river vanuit port Elizabeth. De planning was om de volgende dag nog terug te rijden naar jeffreysbay maar aangezien het hier zo gezellig er uit ziet besluiten we dat te cancelen en hier een nachtje extra te blijven.
We hadden geboekt om te gaan kajakken maar vanwege de harde wind op zee krijgen we een telefoontje dat die excursie helaas niet door kan gaan. Dus, heerlijk aan het zwembad chillen! Met 34 graden en een heerlijke zon bellen we even met het thuis front om iedereen jaloers te maken..^^

In de avond spelen we samen gezellig een kaart spel en gaan optijd naar bed, gelukkig kon onze boeking voor het kajakken de volgende dag wel door gaan!

Vandaag, 8 uur de wekker voor een lekker ontbijt en op naar Untouched adventure om te kajakken, met een super toffe gids gaan we op stap en wat is het gaaf.
Tussen de kliffen door waardoor we de regen bijna vergeten, wat is het heerlijk! Na een stuk kajakken gaan we over op de ‘lilo’s’ eigenlijk noemen wij dat gewoon luchtbedden haha..
we gaan met de lilo’s de rivier op en doen we spellen, springen van rotsen tot het tijd is om terug te gaan naar de kajakken en uiteindelijk naar het begin punt.

Terug in ons hostel kleden we even om en stappen in de auto om naar ‘the big tree’ te gaan, een enorm grote boom en tevens een leuke toeristen attractie(:

Op naar het hostel waar we samen lekker chillen, nog wat Nederlanders tegenkomen en ons vermaken onder het genot van een biertje! Wat een geweldige reis, vakantie en belevenissen!

• 22 Januari 2018 - 21:37

Ma:

Heerlijk om zo op de hoogte te blijven. Gelukkig hoeven we ons hier geen zorgen te maken dat jullie je vervelen. Haha, en ja inderdaad, jaloers ben ik een klein beetje... Dikke kus.

• 24 Januari 2018 - 07:42

Cora:

Zei het je toch

• 24 Januari 2018 - 07:43

Cora:

Dit avontuur vergeet je nooit meer