Stellenbosch en eerste dag Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Pascale Vianen - WaarBenJij.nu Stellenbosch en eerste dag Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Pascale Vianen - WaarBenJij.nu

Stellenbosch en eerste dag Cape Town

Door: Pascale en John

Blijf op de hoogte en volg Pascale

29 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Onze reis smorgens gestart opweg naar Stellenbosch, weer 4 uur lang in de auto. Aangekomen in ons hostel valt het ons erg tegen, niet zo schoon en niet zo vriendelijk. We haden eigenlijk 2 nachten gepland staan maar boeken het terug naar 1 en gaan opzoek naar een ander plekje. We maken er voor die dag het beste van en relaxen wat bij het zwembad. De volgende morgen gaan we op wijntoer. Worden opgehaald met een busje en gaan verschillende wijngaarden af en proeven allerlei soorten wijn. Einde van de middag komen we aan bij ons andere backpack hostel, ziet er prima uit. Even relaxen en dan opzoek naar een lekker restaurant. Na een heerlijke maaltijd zoeken we een gezellig barretje op en doen een borrel. Daarna kruipen we heerlijk ons bedje in.

Onze dag starten we in de morgen om 08;00 AM om te vertrekken naar Johannesburg. Na een uur in de file zijn we bij ons slaapplek en staan we middenin een mega drukke stad. Maar wat is het hostel gezellig, leuke plek, vriendelijke mensen en een leuke plek, hier kunnen wij ons wel twee nachten vermaken. Na onze boeking vertrekken we naar de Tafelberg. Wat een waanzinnig uitzicht heb je bovenop. Een lekker koud biertje en even wat foto’s schieten.