We zijn bij de kust! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Pascale Vianen - WaarBenJij.nu We zijn bij de kust! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Pascale Vianen - WaarBenJij.nu

We zijn bij de kust!

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Pascale

21 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Ik heb al even niets geplaatst maar eergisteren zijn we weg gereden vanuit de Drakensbergen, we hebben die ochtend eerst even wat relax time gehad en toen in de auto gestapt om ongeveer 4 uur te rijden naar de bloemfontein. In de bloemfontein was opzich niet veel te beleven dus hebben een hapje gegeten en zijn lekker gaan slapen.
Goed uitgerust stappen we de volgende ochtend in de auto om een 7 uur langs rit te maken naar port Elizabeth! Onderweg nog gestopt om te ontbijten bij gariep dam, wat een schitterende plaats!
Rond 15:00 uur onze tijd komen we aan op onze slaap plaats in port Elizabeth, wat een heerlijk ontvangst en heerlijk luxe kamer!
De planning was om deze avond naar een winkel centrum te gaan maar aangezien we hier wat andere suggesties krijgen gaan we met de taxi naar de Boardwalk, lekker strand, bar, eten, heerlijk!
Weer terug bij ons guesthouse chillen we nog wat en gaan we lekker slapen, vandaag naar tsitsikama!!

Tags: #genieten