Graskop - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Pascale Vianen - WaarBenJij.nu Graskop - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Pascale Vianen - WaarBenJij.nu

Graskop

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Pascale

14 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Graskop

Na een toch wel beetje vreemde eerste nacht, zijn we er klaar voor, auto halen en gas erop. Na wat verkeerd rijden en wennen aan het linksrijdende verkeer zijn we opweg naar graskop. Daar zal onze tweede nacht plaats vinden. Via een paar mooie plekjes en een geweldig uitkijk punt bij Gods window zijn we aan gekomen bij Daans place het hostel waar we vanacht verblijven. Een lekker biertje in het zonnetje en rustig opzoek gaan naar een leuk tentje om wat te eten. Leuk tentje gevonden in een paar straten verder op, heerlijk even erheen gewandeld en ontzettend goed gegeten. Onze tweede dag zit er al weer op, en wat is Afrika gaaf!

• 15 Januari 2018 - 07:21

Ma:

Gelukkig nog heel veel dagen te gaan. Ik kijk uit naar de foto's van de olifanten

• 15 Januari 2018 - 13:50

Cora: